×
×

دومین همایش علمی پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی

  • کد نوشته: 6841
  • ۲۵ دی ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از دبیرخانه علمی همایش ، مهلت ارسال مقالات دومین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی تا تاریخ ۹۸/۱۱/۱۰تمدید شد و به گفته این دبیرخانه تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد . رئیس دبیرخانه علمی […]

    دومین همایش علمی پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از دبیرخانه علمی همایش ، مهلت ارسال مقالات دومین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی تا تاریخ ۹۸/۱۱/۱۰تمدید شد و به گفته این دبیرخانه تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد .

    رئیس دبیرخانه علمی همایش اعلام کرد : محققین و پژوهشگرانی که دستاورد علمی با توجه به محورهای همایش ( در پایان گزارش درج شده است  ) دارند می توانند نسبت به ارسال چکیده و اصل مقالات  از طریق سایت www.ifstajashnvareh.ir  حداکثر تاریخ ۹۸/۱۱/۱۰ اقدام نمایند.

    همچنین لازم به توضیح است  انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ، دومین همایش علمی پژوهش های نوین در حوزه R&D  و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی با همکاری انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران همزمان با دوازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی ایران (جایزه علمی دکتر حبیب اله هدایت ) و یازدهمین جشنواره دکتر شهاب واعظ زاده ( R&Dهای برتر صنعت غذا ) در تاریخ ۵ اسفند ماه ۹۸ برگزار می نماید.

     گفتنی است از آنجائیکه هدف دبیرخانه علمی برگزاری یک گردهمایی کاملا علمی و تخصصی با حضور اساتید ،صاحبین صنعت و پیشکسوتان این حوزه می باشد ، تنها مقالاتی که دارای سطح علمی بالایی بوده مورد پذیرش قرار می گیرند و طبق نظر داوری در یکی از دو بخش سخنرانی و پوستر منتخب می گردند .

    همچنین خاطر نشان می گردد مقالات پذیرفته شده از سوی سازمان غذا و دارو امتیاز بازآموزی دریافت خواهند کرد .

    محورهای همایش :

    1. تراریختگی
    2. روغن های دورریز
    3. روغن های استخراج شده خیابانی
    4. روغن پالم
    5. آلاینده ها و ترکیبات ضد تغذیه ای
    6. روغن ها و چربی های حیوانی سنتی
    7. تقلبات
    8. فرآیندهای تولید جدید
    9. غنی سازی
    10. زمان ماندگاری

    آخرین مهلت ارسال مقالات : ۹۸/۱۱/۱۰

    اعلام نتایج داوری : ۹۸/۱۱/۱۵

    زمان برگزاری همایش : ۹۸/۱۲/۰۵

    ساعت برگزاری : ۸ الی ۱۸

    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن های ۴۴۲۹۳۴۵۰ و  44293455 و  ۴۴۲۹۳۴۵۹ تماس حاصل نمایید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *