×
×

آغاز طرح سنجش وزن مواد غذایی در خوزستان برای جلوگیری از کم‌فروشی

  • کد نوشته: 479247
  • ۱ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • علی داودی با تاکید در خصوص کنترل کمی، مقدار و اندازه مواد غذایی تولیدی در واحدهای استان بیان کرد: کارشناسان این اداره کل تمامی واحدهای تولیدی مواد غذایی بسته‌بندی از قبیل فرآورده‌های گوشتی، قند و شکر، چای، لبنیات، فرآورده‌های نان صنعتی، آرد، غذاهای آماده و نیمه آماده را مورد آزمون و پایش قرار می‌دهند. به […]

    آغاز طرح سنجش وزن مواد غذایی در خوزستان برای جلوگیری از کم‌فروشی
  • علی داودی با تاکید در خصوص کنترل کمی، مقدار و اندازه مواد غذایی تولیدی در واحدهای استان بیان کرد: کارشناسان این اداره کل تمامی واحدهای تولیدی مواد غذایی بسته‌بندی از قبیل فرآورده‌های گوشتی، قند و شکر، چای، لبنیات، فرآورده‌های نان صنعتی، آرد، غذاهای آماده و نیمه آماده را مورد آزمون و پایش قرار می‌دهند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه این طرح آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح در خوزستان ادامه خواهد یافت تا از تخلف کم فروشی در استان جلوگیری شود.

    داودی با بیان اینکه محور این طرح محصولات مواد غذایی است، ادامه داد: این طرح در قالب اندازه شناسی قانونی صورت می‌گیرد و تاکنون بالغ بر ۵۰ نمونه مورد آزمون کمی قرار گرفته است و هدف از اجرای این طرح بررسی انطباق وزن اظهار شده و وزن واقعی محصولات بسته‌بندی در کارخانه‌های تولیدی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *