×
×

استانداری حامی جهش تولید درپگاه فارس است

  • کد نوشته: 8743
  • ۲۷ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرعامل صنایع شیرایران در محل استانداری با استاندار فارس دیدار  و تبادل دیدگاه کرد. به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیرایران در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه سهام داران ما بیش از ۱میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان هستند، گفت: سعی […]

    استانداری حامی جهش تولید درپگاه فارس است
  • مدیرعامل صنایع شیرایران در محل استانداری با استاندار فارس دیدار  و تبادل دیدگاه کرد.

    به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیرایران در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه سهام داران ما بیش از ۱میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان هستند، گفت: سعی ما همواره ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۱۰ هزار نفر نیروی شاغل در مجموعه ی هلدینگ است تا از این طریق بتوانیم به کشور و اهداف دولت کمک کنیم.

    وی با اشاره به اینکه هلدینگ صنایع شیرایران در استان فارس ۴ شرکت بزرگ و مطرح  دارد افزود:توانسته ایم درجهت تامین و ایجاد زنجیره غذایی در کشور الگو باشیم و  دراین راستا برای رسیدن به حصول نتایج بهتربه جد نیازمند حمایت های مسئولان ارشد استان هستیم.

    عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه برند پگاه نامی شناخته شده و مورد اعتماد میان مردم است گفت:فعالیت های شرکت صنایع شیر ایران و مجموعه های وابسته در استان فارس  دارایی های استان در حوزه کشاورزی و دامداری است و استانداری آمادگی هر گونه حمایتی در حوزه توسعه فعالیت آن و جهش تولید را دارد.

    عنایت رحیمی در این دیدار ، نیاز به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی را مهمترین دغدغه حال حاضر کشور دانست و افزود:استانداری فقط انتظار تولید و توسعه اشتغال را از تولید کنندگان دارد و در این حوزه امادگی تسهیلات دهی

    و حمایت از تولید است.

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *