×
×

افزایش قیمتی برای شیرینی در نیمه شعبان نداریم

  • کد نوشته: 7606
  • ۱۹ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت شیرینی‎فروشی‌ها در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی (شیوع ویروس کرونا) افزایش قیمتی برای شیرینی در نیمه شعبان نداریم. رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در ادامه در خصوص قیمت شیرینی‌های […]

    افزایش قیمتی برای شیرینی در نیمه شعبان نداریم
  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت شیرینی‎فروشی‌ها در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی (شیوع ویروس کرونا) افزایش قیمتی برای شیرینی در نیمه شعبان نداریم.

    رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در ادامه در خصوص قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار گفت: هر کیلو شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیون ۲۸ هزار تومان، شیرینی یزدی ۲۱ هزار تومان و شیرینی‌ تر ۳۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    بهره‌مند در ادامه افزود: هم اکنون بسیاری از شیرینی فروشان و قنادان، بسته هستند و فروشی ندارند.



    رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در ادامه ابراز امیدواری کرد که این بازار بتواند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

    به گفته بهره‌مند، هم اکنون شیرینی‌فروشی‌ها متضرر شده‌اند.

    رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با مراجعه به نزدیکترین اتحادیه آن را گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

    سرویس خبری :گوناگون

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *