×
×

افزایش قیمت شکر در آلمان/ذغال سنگ سوخت تامین انرژی در کارخانه های آلمان شد

  • کد نوشته: 479288
  • ۴ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • یک شرکت بزرگ تولیدکننده شکر در آلمان از افزایش قابل توجه قیمت این محصول به خاطر بالا رفتن هزینه‌ها خبر داد. که کارخانه های برای تامین انرژی به سوخت غال سنگ روی آورده اند. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت سودزوکرز آلمان […]

    افزایش قیمت شکر در آلمان/ذغال سنگ سوخت تامین انرژی در کارخانه های آلمان شد
  • یک شرکت بزرگ تولیدکننده شکر در آلمان از افزایش قابل توجه قیمت این محصول به خاطر بالا رفتن هزینه‌ها خبر داد. که کارخانه های برای تامین انرژی به سوخت غال سنگ روی آورده اند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت سودزوکرز آلمان که یکی از شرکت‌های بزرگ تولید شکر در این کشور به شمار می‌رود گفت که می‌خواهد به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌ها قیمت این ماده غذایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

    این شرکت همچنین گفته که به خاطر محدود شدن صادرات گاز روسیه به اروپا به خاطر درگیری نظامی با اوکراین می‌خواهد به سمت استفاده از ذغال‌سنگ برود.

    نیلز پوکرسن، طی مصاحبه‌ای با روزنامه منهِیمر مورگن آلمان گفت: هزینه کشت و تامین انرژی به شدت در حال افزایش است و این دو عامل دو مانع مهم تولید هستند.

    وی تأکید کرد: اگر قیمت افزایش نیابد خیلی سخت می‌شود که از تولید شکر سود حاصل شود.

    پوکرسن گفته که همه کارخانه‌های سودزوکرز امکان استفاده از ذغال سنگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند اما در کارخانه‌هایی که امکان استفاده از این حامل انرژی وجود دارد این شرکت در حال انبار کردن ذغال سنگ است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *