×
×

افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان

  • کد نوشته: 2985
  • ۲۳ مرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۴۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۱۰۰، توزیع درب واحد های صنفی […]

  • یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۴۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۱۰۰، توزیع درب واحد های صنفی ۱۰ هزار و ۲۵۰ و خرده فروشی ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان است.

    وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر را ۱۰ هزار و ۱۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف ۱۹ هزار، سینه بدون کتف ۲۰ هزار و فیله مرغ ۲۲ هزار تومان است.

    این منبع مطلع کاهش تولید مرغ را دلیل اصلی افزایش قیمت در هفته‌های اخیر دانست و افزود: با توجه به کاهش تولید و عرضه مرغ به کشتارگاه ها بدیهی است که مرغداران با نرخ های دلخواه اقدام به عرضه در بازار کنند.

    وی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با وجود افزایش عرضه مرغ از ابتدای ماه ناشی از جوجه ریزی ماه های قبل پیش بینی می شود که قیمت مرغ با روند کنونی در بازار ادامه یابد.

    این منبع مطلع در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عرضه مرغ توسط پشتیبانی امور دام تأثیری بر تعادل قیمت مرغ در بازار خواهد داشت، تصریح کرد:عرضه مرغ گرم به قدری نبوده که بتواند بر بازار تاثیر گذار باشد و همواره عرضه مرغ منجمد به سبب نبود تقاضا نمی تواند بر کنترل قیمت تأثیر گذار باشد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *