×
×

انحصارات حوزه کشاورزی باید حذف شود

  • کد نوشته: 8042
  • ۱۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی عصر امروز در جلسه شورای عالی مدیران این وزارت، اظهار کرد: با توجه به اراده رییس جمهور محترم و همراهی مجلس و قوه قضاییه باید با اصلاح قوانین، حذف انحصار و با رعایت منافع ملی کشور، به منظور افزایش تولید […]

    انحصارات حوزه کشاورزی باید حذف شود
  • به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی عصر امروز در جلسه شورای عالی مدیران این وزارت، اظهار کرد: با توجه به اراده رییس جمهور محترم و همراهی مجلس و قوه قضاییه باید با اصلاح قوانین، حذف انحصار و با رعایت منافع ملی کشور، به منظور افزایش تولید و بهره وری، مشکلات مردم در امور زراعی و منابع طبیعی بررسی و مرتفع شود.

    وی در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی کامل و دقیق از برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای بخش کشاورزی و روشنگری درباره مسائل این بخش تاکید کرد و افزود: تولید محصولات کشاورزی صادرات محور در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

    به گزارش فارس، سالهاست تولید کنندگان مرغ و دام کشور از وجود انحصار در واردات نهاده های دامی گلایه دارند. برخی منتقدان داخل می گویند در حال حاضر ۶۵ درصد واردات نهاده دست یک آقای خاص است. ایران حدود ۹۰ درصد ذرت مورد نیاز کشور را که در بخش خوراک دام و طیور استفاده می شود را وارد میکند.

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *