×
×

اهتمام لازم را برای ایجاد ثبات در بازار خواهیم داشت

  • کد نوشته: 475921
  • ۲۷ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح آبخیزداری در کرسف شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی لازم را برای تولید و تامین محصولات اساسی و استراتژیک کشور انجام داده است، اظهار داشت: در همین راستا تامین نهاده های مورد نیاز صنعت […]

    اهتمام لازم را برای ایجاد ثبات در بازار خواهیم داشت
  • سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح آبخیزداری در کرسف شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی لازم را برای تولید و تامین محصولات اساسی و استراتژیک کشور انجام داده است، اظهار داشت: در همین راستا تامین نهاده های مورد نیاز صنعت دام و طیور از اولویت های اساسی وزراتخانه است.

    شرکتهای دانش بنیان فعال در بخش کشاورزی حمایت می‌شوند

    وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: علمی کردن کشاورزی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان فعال در این عرصه از اولویت‌های وزراتخانه جهادکشاورزی است.

    ساداتی نژاد خاطر نشان کرد: با توافقی که با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری داشتیم مقرر شد از شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی به ویژه در بحث نهاده های فناورانه حمایت های لازم به عمل آید.

    برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید آغاز شده است

    وزیر جهاد کشاورزی همچنین از برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید کشور خبر داد و گفت: فعالیت ها در این زمینه از ۲ هفته پیش آغاز شده است.
    ساداتی نژاد در ادامه از زنجان به عنوان استانی پیشرو در کشاورزی علمی و صیانت از عرصه های طبیعی و همچنین احرای طرح کاداستر نام برد.

    همه اراضی کشاورزی زنجان تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب سند می‌شوند

    وزیر جهاد کشاورزی که به عنوان نماینده رییس جمهوری در دهمین سفر استانی به زنجان، در شهرستان خدابنده حضور یافته است، همچنین در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: با تکمیل طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی، همه اراضی کشاورزی زنجان تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب سند می شوند.
    وی افزود: زنجان در حوزه طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی استانی پیشرو است.
    ساداتی نژاد اظهار داشت: طرح های آبخیزداری از ضروریات کشور است و به تقویت منابع آب و خاک کمک می کند و تقویت طرح های این بخش از اولویت های وزرات جهاد کشاورزی است.
    وزیر جهاد کشاورزی گفت: با هدف تقویت کشاورزی زنجان تسهیلات بانک کشاورزی به حوزه دامپروری این شهرستان بدون سقف خواهد بود.
    وی افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به زنجان اعتبارات خوبی نیز به حوزه های آبخیزداری و توسعه گلخانه ها در این استان اختصاص می یابد.

     رییس‌جمهوری پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه در دهمین سفر استانی خود به زنجان سفر کرده است

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *