×
×

برای تامین غذای ۱۵۰ میلیون نفر نیازمند کشاورزی علمی در کشور هستیم

  • کد نوشته: 6836
  • ۲۴ دی ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی در کشور باید علمی باشد و ما برای آنکه بتوانیم غذای ۱۵۰ میلیون جمعیت را در آینده تامین کنیم، هیچ راهی جز این نیست. وی با اشاره به احادیث و روایاتی درباره اهمیت تولید گفت: در […]

    برای تامین غذای ۱۵۰ میلیون نفر نیازمند کشاورزی علمی در کشور هستیم
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی در کشور باید علمی باشد و ما برای آنکه بتوانیم غذای ۱۵۰ میلیون جمعیت را در آینده تامین کنیم، هیچ راهی جز این نیست.

    وی با اشاره به احادیث و روایاتی درباره اهمیت تولید گفت: در فرهنگ اسلامی تولید بسیار باارزش است و کسی که در این عرصه برای خانواده خود زحمت می‌شکد مثل مجاهد در میدان جنگ است.

    تقوی تاکید کرد: تولید باعث افزایش قدرت ملی می‌شود و ثروت ملی تنها به واسطه تولید افزایش می‌یابد.

    وی همچنین از سوی دیگر تولید در کشور به دینداری مردم هم کمک می‌کند و در احادیث بسیار است که اگر کسی امکان تولید داشته باشد ولی به سراغ آن نرود، از رحمت خدا به دور است.

    نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین اقتصاد کشاورزی را اقتصاد پایدار عنوان کرد و در عین حال اقتصاد نفتی را ناپایدار خواند.

    تقوی همچنین تاکید کرد: اقلام معیشتی مردم باید در داخل کشور تولید شود و باید دولت برای تامین معیشت مردم سرمایه‌گذاری ویژه‌ای باید داشته باشد.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *