×
×

بهره برداری ۳۲ هزار هکتار پروژه در دشت سیستان

  • کد نوشته: 8243
  • ۲۳ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش  خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم خاوازی  وزیر جهاد کشاورزی در خصوص طرح انتقال  و توزیع آبیاری در دشت سیستان اظهار کرد: در دشت سیستان از ۴۶ هزار هکتار، حدود ۳۲ هزار هکتار پروژه آماده بهره برداری است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باقی مانده دشت را […]

    بهره برداری ۳۲ هزار هکتار پروژه در دشت سیستان
  • به گزارش  خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم خاوازی  وزیر جهاد کشاورزی در خصوص طرح انتقال  و توزیع آبیاری در دشت سیستان اظهار کرد: در دشت سیستان از ۴۶ هزار هکتار، حدود ۳۲ هزار هکتار پروژه آماده بهره برداری است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باقی مانده دشت را تاکشت پاییزه امسال، آماده کنیم.

    وی ادامه داد: طی جلسه ای که امروز با کشاورزان داشتیم به این نتیجه رسیده ایم که باید تمام توان  وزارت جهاد کشاورزی و دولت را جهت کشت پاییزه  به کارگیری کنیم تا کشاورزان بتوانند از درآمد خوبی برخوردار شوند.


    خاوازی در خصوص الگوهای بهره برداری از این ۴۶  هزار هکتار بیان کرد: کمیته ای در ستاد وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است که برای این کار مجری ویژه ای را منصوب خواهیم کرد تا این طرح را پیگیری کند و به فکر دغدغه های مردم باشد. همچنین از هفته آینده مذاکره ای  با گروه های مختلف جهت  مشخص کردن سازمان بهره وری این پروژه داریم.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *