×
×

تعرفه برنج سفید وارداتی ۱۰ درصد باقی ماند/ تعرفه واردات برنج نیمه سفید ۴ درصد شد

  • کد نوشته: 8759
  • ۲۸ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شاتا، محمد رضا کلامی سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که بر اساس مصوبه ابلاغی دولت، تعرفه واردات برنج سفید همان ۱۰ درصد باقی بماند و برای برنج نیمه سفید تعرفه پایه ۴ درصد شود. کلامی در مورد […]

    تعرفه برنج سفید وارداتی ۱۰ درصد باقی ماند/ تعرفه واردات برنج نیمه سفید ۴ درصد شد
  • به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شاتا، محمد رضا کلامی سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که بر اساس مصوبه ابلاغی دولت، تعرفه واردات برنج سفید همان ۱۰ درصد باقی بماند و برای برنج نیمه سفید تعرفه پایه ۴ درصد شود.

    کلامی در مورد آخرین تصمیمات ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: در خصوص تعرفه واردات برنج، مقرر شد کسانی که برنج را به صورت درصدی وارد کشور کرده اند و حاضر هستند با ارز نیمایی ترخیص کنند، تعرفه آن‌ها به جای ۲۶ درصد قبل، به میزان ۱۰ درصد اعمال شود و گمرک نیز مبالغ اضافی دریافتی را عودت بدهد .

    کلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد مابه التفاوت ۵۰۰ تومان برای برنج پاکستانی و ۱۰۰۰ تومان برای برنج هندی که به عنوان مابه التفاوت سازمان حمایت تلقی می شود برای آنهایی که برنج را با ارز نیما ترخیص می‌کنند، به آنها برای ایجاد تعادل در نرخ برنج بازار عودت داده شود.

    وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه ابلاغی دولت، تعرفه برای برنج سفید وارداتی ۱۰ درصد باقی بماند و برای برنج نیمه سفید تعرفه پایه ۴ درصد شده است.

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری:کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *