×
×

توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج وارداتی در سراسر کشور

  • کد نوشته: 477037
  • ۲۱ دی ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از شرکت بازرگانی دولتی – این شرکت در راستای اجرای تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی را با هدف حفظ آرامش بازار و کنترل قیمت این محصول در سراسر کشور توزیع می‌کند. این مقدار برنج از طریق شبکه‌های منتخب […]

    توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج وارداتی در سراسر کشور
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از شرکت بازرگانی دولتی – این شرکت در راستای اجرای تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی را با هدف حفظ آرامش بازار و کنترل قیمت این محصول در سراسر کشور توزیع می‌کند.

    این مقدار برنج از طریق شبکه‌های منتخب توزیع از قبیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف سراسری، اصناف، مراکز عرضه مستقیم کالا و میادین میوه و تره بار وارد شبکه توزیع می‌شود.

    برنج هندی هر کیلوگرم ۱۸ هزار  تومان، برنج تایلندی هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان و برنج پاکستانی هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

    تا دهم  آبان  امسال ، ۷۸۰ هزار تن برنج  به ارزش بیش از ۶۶۳.۲ میلیون دلار وارد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد از نظر وزن و ۱۴ درصد از نظر ارزش افزایش داشته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *