×
×

توزیع ۲ هزار تن شکر با نرخ مصوب به قنادان

  • کد نوشته: 4420
  • ۱۵ اسفند ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار شیرینی گفت: دولت ۲ هزار تن شکر با نرخ مصوب ۳ هزار تومان به اتحادیه قنادان تخصیص داده است. وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت شیرینی برای پایان سال  نداریم اظهار کرد: هم […]

  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار شیرینی گفت: دولت ۲ هزار تن شکر با نرخ مصوب ۳ هزار تومان به اتحادیه قنادان تخصیص داده است.

    وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت شیرینی برای پایان سال  نداریم اظهار کرد: هم اکنون افزایش قیمتی برای جعبه شیرینی در نظر گرفته نشده است.

     

    بهره مند با بیان اینکه بالغ بر ۳۵ هزار واحد صنفی در کل کشور مشغول به فعالیت هستند اظهار کرد: در تهران حدود ۲۵۰۰ واحد صنفی در بخش قنادی در حال فعالیتند.

    رئیس اتحادیه قنادان تهران درباره اینکه چرا قیمت برخی انواع شیرینی که در بازار دارای نرخ مصوب نیستند، متفاوت است، گفت: قیمت انواع شیرینی که نرخ مصوبی ندارند، براساس متریال و درجه بندی واحد‌های قنادی از مغازه‌ای به مغازه دیگر متفاوت است، اما اتحادیه همواره بر این واحد‌ها نظارت دارد تا تخلفی در عرضه صورت نگیرد.

    بهره مند با بیان اینکه به اینکه نرخ مصوب آرد از ثبات نسبی در بازار برخوردار است، بیان کرد: این در حالی است که در بازار آزاد هر کیسه آرد با نرخ ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد که نسبت به گذشته نوسان داشته است.

    به گفته  وی، از مردم درخواست می‌شود درصورت تخلف از قیمت‌های شیرینی به نزدیک‌ترین اتحادیه مراجعه کنند و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ یا شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۹۹ مطرح کنند.

    وی بیان کرد: هم اکنون قنادی‌های سطح شهر آمادگی کامل برای عرضه شیرینی در این ایام را دارند و جای هیچگونه نگرانی مبنی بر تامین و کمبود عرضه نیست.

    رئیس اتحادیه قنادان تهران افزود: خوشبختانه نگرانی بابت شیرینی وجود ندارد و مردم می‌توانند با خیال آسوده خرید کنند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *