×
×

خرید تضمینی راهگشای مشکلات دامداران نیست؛ قیمت هر کیلو دام سبک ۳۸ هزار تومان

  • کد نوشته: 8338
  • ۲۷ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از انباشت دام در واحدهای دامداری اظهار کرد: در حال حاضر انباشت دام در واحدهای دامداری به حدی بالاست که دامداران تحت فشار هستند. او افزود: دام پروار شده روی دست دامداران به حدی زیاد است […]

    خرید تضمینی راهگشای مشکلات دامداران نیست؛ قیمت هر کیلو دام سبک ۳۸ هزار تومان
  • منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از انباشت دام در واحدهای دامداری اظهار کرد: در حال حاضر انباشت دام در واحدهای دامداری به حدی بالاست که دامداران تحت فشار هستند.

    او افزود: دام پروار شده روی دست دامداران به حدی زیاد است که از یک طرف گرانی نهاده و از طرف دیگر کاهش تقاضا برای خرید، مشکل ساز شده است.

    پوریان ادامه داد: با وجود مشکلات متعدد دامداران، مکاتبات متعددی با وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید انجام داده‌ایم تا هر چه سریع تر تمهیداتی برای رفع بحران فعلی بیندیشند.


    این مقام مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی در بخش پرواربندی پر شده است، بیان کرد: در حال حاضر انباشت دام‌های پروار شده سبک و سنگین به قدری زیاد است که هر چه سریع‌تر باید بخشی از مازاد تولید به بازارهای هدف منتقل شود تا تولیدکنندگان گرفتار نشوند.

    به گفته او، با وجود افزایش هزینه‌های تولید و ازدیاد تولید خرید تضمینی راهگشای مشکلات دامداران نیست.

    پوریان در پایان قیمت هر کیلو دام سبک را ۳۷ هزار تا ۳۸ هزار تومان و گوساله زنده را ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: دام، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *