×
×

دولت اهتمام جدی برای رفع موانع تولید دارد

  • کد نوشته: 309999
  • ۲۱ بهمن ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری‌های استانی توسط استانداری البرز در خصوص رفع موانع تولید در این استان تاکید کرد که رئیس جمهوری و دولت برای رفع مشکلات بخش خصوص اهتمام جدی دارند. به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز، دکتر کاظم خاوازی در سفر به استان البرز و بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه […]

    دولت اهتمام جدی برای رفع موانع تولید دارد
  • وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری‌های استانی توسط استانداری البرز در خصوص رفع موانع تولید در این استان تاکید کرد که رئیس جمهوری و دولت برای رفع مشکلات بخش خصوص اهتمام جدی دارند.

    به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز، دکتر کاظم خاوازی در سفر به استان البرز و بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه عظیم کانفکشنری زرکام با مشکلاتی در بخش سرمایه گذاری مواجه شده تاکید کرد که در تلاشیم با همکاری استانداری البرز، مسئولان کشوری و سران سه قوه هر چه سریع تر مشکلات آن را حل کنیم.

    خاوازی اظهار امیدواری کرد که با رفع مشکلات این پروژه عظیم و طرح توسعه آن، چند هزار شغل دیگر ایجاد می شود و با اجرای این پروژه شاهد به کارگیری آخرین تکنولوژی دنیا خواهیم بود.

    گفتنی است بر اساس پیش بینی مدیران گروه صنعتی زر در صورت تکمیل پروژه زرکام در زمان مقرر ، صادرات یک میلیارد دلاری محصولات این کارخانه عظیم تا آذرماه محقق می شد و اشتغال پایدار برای ۵٠٠٠ نفر ایجاد می گردید.

    وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اجرای این پروژه به خوبی طراحی و تأمین شده است، ادامه داد: تیم مهندسی مستقر در این پالایشگاه متشکل از جوانان بومی و نخبه کشور هستند.

    وی افزود: پروژه توسعه این کارخانه تولیدی یکی از برترین‌های منطقه است که در حوزه پالاشگاهی غلات به ثمر رسیده است و یکی از نکات مهم این پروژه ظرفیت عظیمی است که برای نگهداری از غلات در این پالایشگاه وجود دارد. وی با اشاره به اینکه فاز سوم این طرح در حال اجرا است و بازرسی به صورت مداوم انجام می‌شود، یادآور شد: در این میان مشکلاتی نیز برای سرمایه گذار بخش خصوصی واجرای طرح ایجاد شده است که پیگیری برای رفع این مشکلات را به عهده خواهم گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *