×
×

سامانه ثبت درخواست آرد یک دی راه اندازی می‌شود/ آرد گران نشده است

  • کد نوشته: 6557
  • ۳۰ آذر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط توزیع آرد در نانوایی ها بیان کرد: هم اکنون کمبودی در توزیع آرد در نانوایی برای پختن نان  وجود ندارد؛ طی ماه های گذشته سامانه‌ای برای خرید آرد توسط نانوایان طراحی شده […]

    سامانه ثبت درخواست آرد یک دی راه اندازی می‌شود/ آرد گران نشده است
  • محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط توزیع آرد در نانوایی ها بیان کرد: هم اکنون کمبودی در توزیع آرد در نانوایی برای پختن نان  وجود ندارد؛ طی ماه های گذشته سامانه‌ای برای خرید آرد توسط نانوایان طراحی شده که از این طریق آن می‌توانند آرد مورد نیاز را تهیه کنند.

    او گفت: از ابتدای دی امسال، سامانه ثبت درخواست نان توسط نانوایی ها در سراسر کشور اجرایی می شود.

    رئیس اتحادیه نانوایان نان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه قیمت آرد مصوب است و هیچ کارخانه‌ای نباید افزایش قیمتی برای آن داشته باشد، تصریح کرد: اگر تخلفی در فروش آرد به نانوایی ها صورت گیرد سازمان تعزیرات با آن‌ها برخورد می‌کند.



    کرمی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون افزایش قیمتی برای نان‌های حجمی در بازار داریم یا خیر؟ افزود: قیمت نان طی چند ماه اخیر توسط استانداری مشخص شد و همه نانوایان ملزم اند که براساس آن نرخ نامه نان خود را به مردم بفروشند و درصورت تخلف، افراد می‌توانند با شماره ۷۷۱۹۴-۲۸ و سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

    رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم در ادامه از قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و اظهار کرد: نان باگت فرانسوی ۱۵۰۰ تومان، باگت فرانسوی بزرگ کنجدی ۳۰۰۰ تومان، باگت فرانسوی ساده ۲۵۰۰ تومان، نان همبرگر کنجدی ۱۵۰۰ تومان، نان بربری معمولی ۲۰۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *