×
×

سرمایه‌گذاری لازمه ارائه محصول پاک با برند ارگانیک در خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 2838
  • ۳۰ تیر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • «تشکری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که همیشه تولید محصول پاک به‌عنوان یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان اعلام شده است، افزود: اما این پروسه به انتها نرسیده است و یک شخص توانمند باید در این حوزه ورود پیدا کند. وی ادامه داد: ارائه محصول پاک با برند، نیازمند سرمایه‌گذاری است، […]

  • «تشکری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که همیشه تولید محصول پاک به‌عنوان یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان اعلام شده است، افزود: اما این پروسه به انتها نرسیده است و یک شخص توانمند باید در این حوزه ورود پیدا کند.

    وی ادامه داد: ارائه محصول پاک با برند، نیازمند سرمایه‌گذاری است، چون برای دریافت برند نیازمند انجام یک سری آزمایش‌های خاص و دریافت گواهینامه هستیم.

    تشکری اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که باید در این زمینه صورت گیرد آن است که یک محصول در یک سطح مشخص تولید داشته باشد تا بتوان برای آن شناسنامه اخذ کرد و اخذ این شناسنامه منوط به بازرسی‌های ادواری طی چندین سال است.

    وی تصریح کرد: از آنجایی‌که این امر هزینه‌بر است باید سطح در نظر گرفته شده از باغ و یا زمین آنقدر زیاد باشد تا بتوان هزینه‌ها را سرشکن کرد.

    این مقام مسئول یادآور شد: از سوی دیگر باید فرهنگسازی لازم برای عرضه و مصرف آن نیز در سطح جامعه شکل گیرد تا بتوان آن را با قیمت مصوب که به نفع زنجیره تولید باشد، به فروش رساند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *