×
×

سرپرست جدیدسازمان توسعه تجارت ایران منصوب شد/ سرپرست جانشین سرپرست شد

  • کد نوشته: 5409
  • ۳ شهریور ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبرنگار اقتصادی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبرگزاری فارس،‌‌ با حکم رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت حمید زادبوم سرپرست جدید سازمان توسعه تجارت شد. بر اساس این خبر زادبوم پیش از این معاون سابق توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت و رایزن قبلی ایران در ترکیه بوده است. این خبر می‌افزاید پیش از این محمدرضا مودودی […]

  • به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبرنگار اقتصادی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبرگزاری فارس،‌‌ با حکم رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت حمید زادبوم سرپرست جدید سازمان توسعه تجارت شد.

    بر اساس این خبر زادبوم پیش از این معاون سابق توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت و رایزن قبلی ایران در ترکیه بوده است.

    این خبر می‌افزاید پیش از این محمدرضا مودودی سرپرستی سازمان توسعه تجارت را به عهده داشت.

    محمدرضا مودودی ۹ ماه سرپرست سازمان توسعه تجارت بود. با انتصاب زادبوم به جای مودودی همچنان این سازمان با سرپرست اداره خواهد شد.

    سرویس خبری : اهم اخبار

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *