×
×

شما هم به جشن ۸۷ سالگی «سحرخیز» دعوتید

  • کد نوشته: 7128
  • ۱۲ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • تا حالا از پدربزرگ و یا مادربزرگ‌های عزیزتون درباره‌ی اینکه کدوم برند قدیمی‌تره سوال کردید؟ اصلاً به این فکر کردین که طعم‌های قدیمی و جدید چقدر با هم تفاوت دارند؟ یا تا حالا شده از دوست و اقوام‌هایی که چند دهه از عمرشون می‌گذره بپرسین که طعم‌ها چقدر تغییر کردن؟ دوران قدیم از چه مواد […]

    شما هم به جشن ۸۷ سالگی «سحرخیز» دعوتید
  • تا حالا از پدربزرگ و یا مادربزرگ‌های عزیزتون درباره‌ی اینکه کدوم برند قدیمی‌تره سوال کردید؟ اصلاً به این فکر کردین که طعم‌های قدیمی و جدید چقدر با هم تفاوت دارند؟ یا تا حالا شده از دوست و اقوام‌هایی که چند دهه از عمرشون می‌گذره بپرسین که طعم‌ها چقدر تغییر کردن؟ دوران قدیم از چه مواد غذایی استفاده می‌کردن که هنوزم هست و کیفیت خوبی داره؟

    اولین بار که نام “سحرخیز” شنیده و دیده شد در تاریخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۱۱ توی یه مغازه‌ی کوچیک در مشهد بود اما حالا که سال‌ها از اون دوران می‌گذره، نام “سحرخیز” رو می‌تونیم توی تک تک خیابان‌ها و کوچه‌های ایران بشنویم و ببینیم.

    اما این ماندگاری بدونِ همراهی شما ممکن نبود.

    امکان نداره کسی که با آشپزی سر و کار داره، اسم سحرخیز رو نشنیده باشه و یا از محصولاتش استفاده نکرده باشه.

    این حس اعتماد در این چند دهه، این همراهی و این دوستیِ بی‌پایان جشن گرفتن داره!

    سحرخیز” قصد داره به‌پاسِ همراهی شما عزیزان در تمام این سال‌ها، کمپین “جشن هشتاد و هفت سالگی” برگزار کنه.

    از تاریخ هفتم تا هجدهم بهمن‌ماه، تمام محصولات خانواده‌ی بزرگ سحرخیز با تخفیفی بیشتر از همیشه در سایت SaharKhizland.com به‌صورت آنلاین عرضه می‌شه.

    تمام دوستانی که در این ۱۱ روز از سایت “سحرخیز” خرید کنند، به صورت مستقیم وارد قرعه‌کشی ۱۱ ربع سکه‌ی بهار آزادی و همچنین ۱۱ بسته‌ی نفیس از محبوب‌ترین محصولات سحرخیز می‌شوند.

    در ضمن!

    خبر خوبی داریم برای دوستانی که قصد دارند به تازگی به جمع مشتریان آنلاین ما بپیوندند!

    این عزیزان می‌توانند با وارد کردن کد معرف ۸۷years در قسمت مربوطه در زمان ثبت نام، اعتبار هدیه برای اولین خرید خودشان دریافت کنند.

    این همراهی و این دوستیِ بی‌پایان جشن گرفتن داره!

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *