×
×

قاچاق فله‌ای زعفران از کشور

  • کد نوشته: 5197
  • ۲ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمدرضا مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بخش عمده‌ای از زعفران ایران به صورت فله‌ای از کشور خارج می‌شود که این موضوع ضعف برندسازی این محصول را نشان می‌دهد. وی ادامه داد: ایران بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده زعفران با ۹۰ درصد سهم بازارهای […]

    قاچاق فله‌ای زعفران از کشور
  • محمدرضا مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بخش عمده‌ای از زعفران ایران به صورت فله‌ای از کشور خارج می‌شود که این موضوع ضعف برندسازی این محصول را نشان می‌دهد.

    وی ادامه داد: ایران بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده زعفران با ۹۰ درصد سهم بازارهای جهانی است، اما به دلیل آنکه برندسازی موفقی در این موضوع انجام نشده بسیاری از کشور‌های خارجی در این عرصه پیشرفت قابل توجهی داشتند و زعفران ایران را به صورت فله‌ای خریداری و با برند خودشان به فروش می‌رسانند.

    سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای برند سازی صورت گرفته است، گفت: صادرات محصولات غذایی کشور در سال ۹۷ به  ۶میلیارد دلار رسید و  پیش بینی می‌شود تا عدد در سال ۹۸ به مرز ۸ میلیارد دلار  برسد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *