×
×

قیمت شیرینی شب یلدا اعلام شد

  • کد نوشته: 6508
  • ۲۴ آذر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • علی بهره‌مند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه شیرینی برای شب یلدا نداریم و همکاران ما آمادگی کامل برای ارائه شیرینی‌های متنوع  به مردم را دارند، خاطرنشان کرد: قیمت شیرینی برای شب یلدا هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و براساس مصوبه تیرماه کمیسیون نظارت استان تهران است. وی ادامه داد: از […]

    قیمت شیرینی شب یلدا اعلام شد
  • علی بهره‌مند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه شیرینی برای شب یلدا نداریم و همکاران ما آمادگی کامل برای ارائه شیرینی‌های متنوع  به مردم را دارند، خاطرنشان کرد: قیمت شیرینی برای شب یلدا هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و براساس مصوبه تیرماه کمیسیون نظارت استان تهران است.

    وی ادامه داد: از لحاظ مواد اولیه شیرینی نیز هیچ کمبودی وجود ندارد. همچنین در بازار آزاد نیز هیچ سوبسیدی از دولت نمی‌گیریم و مواد اولیه با قیمت آزاد است.

    رییس اتحادیه قنادان در ادامه به قیمت هر کیلو شیرینی تر و خشک اشاره کرد و گفت: برای واحدهای درجه ۱، قیمت هر کیلو شیرینی تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان و شیرینی کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است. بدیهی است که قیمت شیرینی در سایر واحدها پایین‌تر از این نرخ‌ها است.

    به  گفته وی، برای کیک نیز قیمت مصوب نداریم و براساس عرف و کیفیت ارائه می‌شود.

    بهره‌مند در پایان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم در زمینه گران‌فروشی است، تاکید کرد: همچنین مردم می‌توانند با شماره‌های ۶۶۹۴۴۴۹۹ یا ۶۶۹۴۴۴۱۱ که مرتبط با اتحادیه قنادان است، در وقت اداری تماس بگیرند و گران‌فروشی، کم‌فروشی و بی‌کیفیتی شیرینی‌ها را گزارش دهند که در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

    ایسنا

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *