×
×

قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان

  • کد نوشته: 8762
  • ۲۹ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • برومند چهارآیین کارشناس صنعت طیور در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۷۰۰ تا ۹ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۱۲ هزار و […]

    قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان
  • برومند چهارآیین کارشناس صنعت طیور در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۷۰۰ تا ۹ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، ضمن آنکه قیمت مرغ گرم در استان خوزستان به دلیل گرمای شدید به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

    وی افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که روند ثبات قیمت در بازار ادامه یابد.

    چهارآیین با اشاره به اینکه مرغداران همچنان در حاشیه زیان هستند، بیان کرد: در حال حاضر مرغداران در فروش هر کیلو مرغ یک هزار و ۵۰۰ تومان متضرر هستند که نسبت به گذشته کاهش یافته است.  با توجه به عرضه مرغ کمتر از نرخ تمام شده تولید، زیان مرغداران از ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.


    وی با اشاره به اینکه بازار نهاده های دامی همچنان ملتهب است، بیان کرد: هم اکنون مرغداران در تامین ذرت و کنجاله سویا با نرخ مصوب همچنان با مشکل تامین رو به رو هستند، این در حالی است که ذرت با نرخ ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و کنجاله سویا ۵ هزار و ۸۰۰ تومان به وفور یافت می شود.

    عضو هیئت مدیره سابق کانون سراسری مرغداران گوشتی ادامه داد: با تامین نهاده فروش در بازارگاه نهاده ها پیش بینی می شود که بازار به مرور به آرامش برسد.

    وی متوسط قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تومان در بازار اعلام کرد و گفت: تولیدکنندگان جوجه یکروزه از حیث فروش هر قطعه جوجه یکروزه یک هزار تومان متحمل زیان هستند و هم اکنون سومین ماه است که مرغداران وارد زیان شدند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: دام، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *