×
×

قیمت گوشت قرمز وارداتی در تهران

  • کد نوشته: 8024
  • ۱۳ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. او همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان‌های استان اشاره کرد و […]

    قیمت گوشت قرمز وارداتی در تهران
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

    او همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان‌های استان اشاره کرد و در ادامه افزود: روغن نباتی به مقدار مورد نیاز در اختیار شبکه‌های توزیع قرار گرفته است و خرما هم به طور نامحدود با قیمت مصوب در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.


    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی تقریباً نامحدود و کیلویی ۴۲ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان در اختیار همه عرضه‌کنندگان گوشت در شهرستان‌ها  قرار گرفته است.

    صادقی با اشاره به موجودی مرغ منجمد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار متعادل است و نیاز به عرضه مرغ منجمد نیست و هر زمان که احساس کنیم نیاز است حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

    او در پایان بیان کرد: همه این‌ اقلام در سطح استان تهران در حال توزیع است و شبکه‌های توزیع در استان شامل سازمان میوه و تره بار و فروشگاه زنجیره‌ای است، در شهرستان‌ها هم این اقلام را از طریق نمایندگانی که اتاق اصناف و اداره صمت به ما معرفی می‌کنند با صلاحدید فرمانداری در سطح شهرستان‌ها توزیع می‌کنیم.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: دام، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *