×
×

ماجرای زن قاچاقچی دام چه بود؟

  • کد نوشته: 4335
  • ۶ اسفند ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • چندی پیش رسانه‌ها از گزارشی خبر می‌دادند که یک زن در جنوب کشور ۸۰ درصد قاچاق دام را در اختیار دارد؛ به گونه‌ای که دام‌های مولد را از دلالان و فروشندگان خریداری و آنها را به حاشیه نشینان خلیج فارس به صورت قاچاق می‌فروشد. در این رابطه علی مویدی – رئیس ستاد مبارزه با قاچاق […]

  • چندی پیش رسانه‌ها از گزارشی خبر می‌دادند که یک زن در جنوب کشور ۸۰ درصد قاچاق دام را در اختیار دارد؛ به گونه‌ای که دام‌های مولد را از دلالان و فروشندگان خریداری و آنها را به حاشیه نشینان خلیج فارس به صورت قاچاق می‌فروشد.

    در این رابطه علی مویدی – رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز – به ایسنا گفت: اینگونه نیست و بزرگنمایی در این زمینه صورت گرفته است چرا که پیش از این هم خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای جنوبی به صورت موردی انجام می‌شد و هم اکنون هم شاید وجود داشته باشد که البته بسیار کمتر شده است.

    وی افزود: اقدامات دست اندرکاران طی ماه‌های اخیر در زمینه قاچاق دام زنده قابل توجه بوده اما باید این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بیشتر شود تا به جایی برسیم که دیگر دام زنده قاچاق نشود.

    مویدی با بیان اینکه خروج حتی یک رأس دام زنده از مرزها به صورت غیر قانونی نباید صورت گیرد اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد تا مسیرهای قاچاق ناامن شود.

    رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: انتظار می‌رود همه از مردم تا عشایر، روستاییان و غیره به مراجعات مشکوک و بی موردی که به آنها می‌شود حساسیت بیشتری داشته باشند و مواظب باشند که پیشنهادات بعضاً اغوا کننده، آنها را تحریک نکند چرا که این قاچاقچیان دوستدار ملت ایران نیستند و به عنوان یک فرصت به این افراد و پیشنهاداتشان نگاه نکنند. از سوی دیگر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر باید بیش از پیش در این زمینه حساسیت نشان دهند.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *