×
×

مالزی محصولات لبنی از ایران وارد می‌کند

  • کد نوشته: 5526
  • ۱۶ شهریور ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، علیرضا رفیعی پور در این دیدار اعلام کرد: ایران آمادگی لازم برای انعقاد توافق‌نامه با مالزی را در حوزه‌های بهداشت دام و دامپزشکی دارو و واکسن و نهاده‌های دامی دارا می‌باشد. وی از موافقت نهایی کشور مالزی برای واردات محصولات لبنی ایران […]

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، علیرضا رفیعی پور در این دیدار اعلام کرد: ایران آمادگی لازم برای انعقاد توافق‌نامه با مالزی را در حوزه‌های بهداشت دام و دامپزشکی دارو و واکسن و نهاده‌های دامی دارا می‌باشد.

    وی از موافقت نهایی کشور مالزی برای واردات محصولات لبنی ایران قدردانی کرد و اعلام داشت: ایران آمادگی استفاده از تکنولوژی‌های توسعه یافته در زمینه واکسن‌های دام و طیور از مالزی را دارد.

    رئیس دامپزشکی مالزی نیز اعلام کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط تیم کارشناسی مالزی از ایران زیرساخت‌های بهداشتی ایران مطلوب ارزیابی شده و بر این اساس مجوز واردات محصولات لبنی از ایران صادر شد.

    وی گفت: هنوز راه های زیاد دیگری بین دو کشور برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد.

    در این دیدار، قرار شد توافقنامه توسعه همکاری ها بین دو کشور تدوین و نهایی گردد.

    لازم به ذکر است ایران کرسی دبیرکلی و مالزی کرسی نایب ریسی منطقه آسیا و اقیانوسیه را دارا می باشند و این دیدار در حاشیه اجلاس منطقه ای oie در ژاپن برگزار گردید.

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *