×
×

محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ منجمد وجود ندارد؛ هر کیلو گوشت گوساله ۴۲ هزار تومان

  • کد نوشته: 7718
  • ۳۱ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات عرضه گوشت و مرغ در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان برای این کالاها نداریم. او […]

    محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ منجمد وجود ندارد؛ هر کیلو گوشت گوساله ۴۲ هزار تومان
  • رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات عرضه گوشت و مرغ در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان برای این کالاها نداریم.

    او افزود: بنابر دستور ستاد تنظیم بازار عرضه گوشت منجمد از ایام‌ پایانی سال تا پایان فروردین ادامه دارد و سپس طرح ضیافت ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

    سالمی با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ منجمد نداریم، بیان کرد: هم اکنون هر کیلو گوشت منجمد گوساله با نرخ ۴۲ هزار تومان و مرغ با نرخ ۱۲ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.



    مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: عرضه مرغ منجمد از ۲۰ روز گذشته به سبب آنکه توزیع مرغ گرم کمتر از نرخ مصوب است، متوقف شده است.

    او با اشاره به اینکه عرضه مرغ منجمد تا رسیدن بازار به تعادل همچنان متوقف است، بیان کرد: با توجه به ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام، در صورت افزایش قیمت مرغ گرم، مجدد عرضه مرغ منجمد آغاز خواهد شد.

    به گفته سالمی با توجه به ذخایر مناسب گوشت مرغ و گوشت گوساله منجمد، نگرانی از حیث کمبود در عرضه اقلام پروتئینی و نوسان قیمت در بازار در طرح ضیافت (ماه مبارک رمضان)  وجود ندارد.

    او در پایان بیان کرد: با توجه به وجود حجم مناسب ذخایر گوشت مرغ و قرمز از هر گونه نوسانی که منجر به بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار شود، جلوگیری می‌کنیم.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *