×
×

مسابقات نقاشی فائو برای کودکان به مناسبت روز جهانی غذا

  • کد نوشته: 479775
  • ۵ مرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از همه کودکان ۵ ساله تا نوجوانان ۱۹ ساله دعوت کرده تا با استفاده از قوه تخیل و هنر خود یک نقاشی از جهان بدون گرسنگی و دنیایی که همه انسان‌ها در آن به غذای سالم و قابل تهیه دسترسی دارند، ترسیم کنند. به گزارش پایگاه خبری علوم […]

    مسابقات نقاشی فائو برای کودکان به مناسبت روز جهانی غذا
  • سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از همه کودکان ۵ ساله تا نوجوانان ۱۹ ساله دعوت کرده تا با استفاده از قوه تخیل و هنر خود یک نقاشی از جهان بدون گرسنگی و دنیایی که همه انسان‌ها در آن به غذای سالم و قابل تهیه دسترسی دارند، ترسیم کنند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) ، در دنیای ما همه چیز از غذا تا فرهنگ، محیط و اقتصاد به یکدیگر ارتباط دارند. امروزه بسیاری از مردم با چالش‌هایی جهانی مانند فقر، گرسنگی، تغییرات آب و هوایی، مناقشه و جنگ و نابرابری مواجهند. از سوی دیگر این چالش‌های جهانی نیازمند راهکارهایی جهانی هستند. ما قادر به یادگیری این موضوع هستیم که چگونه بخشی از این راه‌حل جهانی باشیم تا به یک آینده پایدار و جهانی دست یابیم که همه انسان‌ها در آن اهمیت دارند.

    از نقاشی یا اثر خود یک عکس گرفته یا آن را اسکن کنید و با تکمیل فرم آن را از طریق وب سایت جهانی فائو با ما به اشتراک بگذارید. مهلت شرکت در مسابقه ۴ نوامبر ( ۱۳ آبان ۱۴۰۱) خواهد بود.

    ۳ برنده از هر رده سنی توسط هیئت داوری انتخاب خواهند شد و اسامی برندگان در ماه دسامبر (اواسط شهریور تا اوایل مهرماه) اعلام می‌شود.

    شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر است:  

    شرکت در مسابقه رایگان است

    رقابت در رده‌های سنی ۵ تا ۸، ۹ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۹ سال برگزار می‌گردد.

    هر شرکت کننده تنها اجازه ثبت یک اثر در مسابقه را خواهد داشت. عدم رعایت این مورد باعث رد صلاحیت شرکت کننده خواهد شد.

    طرح‌های ارسالی می‌توانند به صورت نقاشی، طراحی با خودکار، مداد، ذغال، رنگ روغن، اکرلیک، آبرنگ و هم‌چنین رسانه‌های ترکیبی باشند. طرح‌های دیجیتالی نیز اجازه شرکت در مسابقه را خواهند داشت. عکس (Photograph) مجاز به شرکت در مسابقه نخواهند بود.

    پوسترهای ارسالی نباید شامل متن باشند. درصورت استفاده از متن، مقدار آن نباید بیش از ۲۵ کلمه یا ۱۰۰ کاراکتر باشد. از درج اطلاعات شخصی خود ازجمله اسم، نام مدرسه یا سن در آثار ارسالی بپرهیزید.

    تمامی آثار باید اصل بوده و فاقد تصاویر عکاسی، لوگو یا اطلاعات شخصی دیگر باشند.

    امکان ارسال آثار تنها از طریق پر کردن فرم ورود وجود خواهد داشت.

    ارسال فایل‌های دیجیتال ذخیره شده صرفا با فرمت JPEG امکان‌پذیر خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر: صفحه وبسایت رسمی فائو برای شرکت در مسابقه – حساب کاربری ما در توییتر : @FAOIran –   وبسایت نمایندگی فائو در ایران

    مسابقات نقاشی فائو برای کودکان به مناسبت روز جهانی غذا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *