×
×

میوه شب یلدا تامین است/ انار و هندوانه گران نمی‌شود

  • کد نوشته: 6511
  • ۲۴ آذر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته سال پربرکتی بوده و فراوانی نیز بسیار است و تاکنون مشکلی در زمینه تامین میوه نداشته‌ایم. وی با بیان اینکه جز میوه‌های موز و […]

    میوه شب یلدا تامین است/ انار و هندوانه گران نمی‌شود
  • اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته سال پربرکتی بوده و فراوانی نیز بسیار است و تاکنون مشکلی در زمینه تامین میوه نداشته‌ایم.

    وی با بیان اینکه جز میوه‌های موز و آناناس و انبه، به واردات وابسته نیستم و قیمت این میوه‌ها نیز خیلی متغییر نیستند و با نوسان کمی بالا و پایین می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌طور کل قیمت میوه‌ها امسال مناسب است و فقط ممکن است در برخی اقلام نوسان داشته باشیم. البته کمبودی وجود ندارد و شاید تنها این نوسانات مرتبط به هزینه ایاب و ذهاب در روزهای نزدیک به شب یلدا باشد، که به طور کل قابل توجه نیست.

    رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اضافه کرد: اگر در روزهای منتهی به شب یلدا در میدان مرکزی عرضه میوه زیاد باشد، طبیعتا قیمت‌ها ارزان می‌شود؛ اما اگر عرضه کم باشد، قیمت‌ها نیز اندکی بالاتر خواهد رفت.

    وی در پایان خاطرنشان کرد که در خصوص میوه‌های انار و سیب و هندوانه با تغییر قیمتی مواجه نخواهیم شد.

    ایسنا

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *