×
×

نرخ هر کیلو شقه گوسفندی به کمتر از ۴۰ هزار تومان رسید

  • کد نوشته: 2147
  • ۵ دی ، ۱۳۹۶
  • ۰
  • علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ هر کیلو شقه گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان به مغازه‌دار و ۳۹ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود. وی افزایش واردات گوشت قرمز و رکود حاکم بر بازار […]

  • علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ هر کیلو شقه گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان به مغازه‌دار و ۳۹ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

    وی افزایش واردات گوشت قرمز و رکود حاکم بر بازار را علت اصلی کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار اعلام کرد.

    ملکی قیمت گوشت در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به کسادی بازار امکان کاهش مجدد قیمت گوشت و زیان قصابان دور از انتظار نیست.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود افزایش قیمت علوفه، تولید برای دامداران توجیه اقتصادی ندارد، چرا که همانند سایر مشاغل رکود بر صنعت دامپروری نیز سایه انداخته است.

    وی از عرضه مناسب دام زنده در میادین خبر داد و افزود: اکنون عرضه دام بیش از تقاضا در بازار است که در نهایت این امر موجب شده که قیمت هر کیلو دام زنده به مرز ۱۵ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برسد.

    ملکی با اشاره به اینکه توزیع گوشت‌های وارداتی در بازار همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در غیر این‌صورت شاهد تأثیر منفی در بازار خواهیم بود.

    وی نرخ هر کیلو گوشت وارداتی در بازار را ۳۷ هزارتومان اعلام کرد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *