×
×

نستله هم در ایران می‌ماند

  • کد نوشته: 2946
  • ۱۷ مرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کمپانی نستله در بیانیه ای اعلام کرد: خطر مستقیمی از جانب تحریم های تجدید شده آمریکا برای ادامه فعالیت هایش در ایران نمی بیند. این شرکت گفته است “به زیر نظر گرفتن تحولات سیاسی مرتبط با تحریم های ایران به دقت ادامه می دهیم اما در حال حاضر […]

    نستله  هم در ایران می‌ماند
  • به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کمپانی نستله در بیانیه ای اعلام کرد: خطر مستقیمی از جانب تحریم های تجدید شده آمریکا برای ادامه فعالیت هایش در ایران نمی بیند. این شرکت گفته است “به زیر نظر گرفتن تحولات سیاسی مرتبط با تحریم های ایران به دقت ادامه می دهیم اما در حال حاضر تهدید مستقیمی برای فعالیت هایمان در ایران وجود ندارد”.

    نستله در ایران دارای یک کارخانه تولید مواد غذایی در قزوین و یک کارخانه آب معدنی در شهر پلور است و برای ۸۱۸ نفر در ایران اشتغال زایی کرده است. عمده محصولات این شرکت در ایران نیز توسط همین کارخانه ها تولید می شود.

    این شرکت سوئیسی که بزرگ ترین کارخانه تولید مواد غذایی جهان محسوب می شود، اعلام کرده است “با فراهم کردن محصولات غذایی برای مصرف کنندگان ایرانی به تامین نیازهای مردم این کشور ادامه می دهیم”.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *