×
×

واردات یک میلیون تن روغن خوراکی طی ۹ ماه

  • کد نوشته: 477140
  • ۲۸ دی ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، حجت براتعلی گفت: برای تأمین نیاز مصرفی کشور به روغن از ابتدای امسال تا پنجم دی‌ماه یک میلیون و ۵۳ هزار تن انواع روغن خام به کشور وارد شده است. براتعلی افزود: بخشی از روغن‌های خریداری شده به طور خام […]

    واردات یک میلیون تن روغن خوراکی طی ۹ ماه
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، حجت براتعلی گفت: برای تأمین نیاز مصرفی کشور به روغن از ابتدای امسال تا پنجم دی‌ماه یک میلیون و ۵۳ هزار تن انواع روغن خام به کشور وارد شده است.

    براتعلی افزود: بخشی از روغن‌های خریداری شده به طور خام به کشور وارد می‌شود که پس از تخلیه و بارگیری برای استحصال روغن به کارخانجات روغن‌کشی ارسال می‌شود و پس از تصفیه به مراکز ذخیره‌سازی و نگهداری کالاها ارسال می‌شود.

    وی اضافه کرد: روغن‌های ذخیره شده بر اساس نیاز بازار و پس از صدور مجوز عرضه، از طریق شبکه‌های توزیع سراسری در کشور در اختیار مصرف‌کنندگان خانوار و صنایع قرار می‌گیرد.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد از ابتدای امسال تا ۵ دی‌ماه ۵۹۸ هزار تن روغن خریداری شده است.

    مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران وضعیت بازار روغن کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال تا ۲۱ دی سال‌ِجاری ۹۳۰ هزار و ۸۷۳ تن روغن به فروش رفته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *