×
×

وزیر جهاد کشاورزی به موضوع پلمب دامپزشکی‌ها ورود کند

  • کد نوشته: 8259
  • ۲۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  جامعه دامپزشکان کشور، احمد علی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواستار جلوگیری از تصمیمات یکجانبه شهرداری تهران در پلمب مراکز درمانی با ورود وزیر جهاد کشاورزی به موضوع شد. متن این نامه به شرح زیر است. […]

    وزیر جهاد کشاورزی به موضوع پلمب دامپزشکی‌ها ورود کند
  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  جامعه دامپزشکان کشور، احمد علی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواستار جلوگیری از تصمیمات یکجانبه شهرداری تهران در پلمب مراکز درمانی با ورود وزیر جهاد کشاورزی به موضوع شد. متن این نامه به شرح زیر است.

    برادر گرامی جناب آقای  رفیعی پور

    رئیس  سازمان دامپزشکی کشور

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرت عالی و پیرو نامه شماره ۰۸_۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۰ جامعه دامپزشکان ایران به عنوان شهردار تهران در خصوص جلوگیری از اقدام به پلمب مراکز درمانی دامپزشکی در برخی نواحی شهر تهران همان طور که مستحضرید قبلا در این خصوص چندین جلسه در این کمیسیون منعقد و تصمیماتی جهت ساماندهی این مورد نیز اتخاذ شده است ولی ظاهراً به نظر می‌رسد شهرداری محترم به دور از توجه ویژه به مسائل علمی و تخصصی و منافع عمومی اقدام به اتخاذ تصمیمات یکجانبه می‌نماید.

    بنابر این شایسته است آن سازمان در راستای مأموریت‌ها و تکالیف قانونی خویش در تعامل با شهرداری محترم اقدام به این مسئله کند و یا با تهیه و ارسال گزارش توسط وزیر  جهاد کشاورزی از طریق وزارت کشور یا هیئت محترم دولت به این مسئله خاتمه داده شود.

    شایسته نیست این موضوع که می‌تواند از طریق تحلیل‌های کارشناسی و علمی و همچنین در جلسات تخصصی رفع گردد اینقدر موجب نگرانی بخشی از فعالین اقتصادی جامعه و درگیر کردن مسئولین قوای مختلف گردد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *