×
×

کاهش ۳۰ درصدی تولید شیرینی و شکلات

  • کد نوشته: 7712
  • ۳۱ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • جمشید مغازه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه احتمال آلوده بودن شیرینی و شکلات بسته بندی به ویروس کرونا وجود ندارد، ‌ اظهار کرد: بخش اعظمی از ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات بسته بندی اتوماتیک است و در محیط سرپوشیده تولید می‌شود. وی با بیان اینکه کارخانجات تولیدی بعد از ۱۶ فروردین با رعایت […]

    کاهش ۳۰ درصدی تولید شیرینی و شکلات
  • جمشید مغازه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه احتمال آلوده بودن شیرینی و شکلات بسته بندی به ویروس کرونا وجود ندارد، ‌ اظهار کرد: بخش اعظمی از ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات بسته بندی اتوماتیک است و در محیط سرپوشیده تولید می‌شود.

    وی با بیان اینکه کارخانجات تولیدی بعد از ۱۶ فروردین با رعایت نکات بهداشتی، ‌کنترل و ضدعفونی کارخانجات و اتخاذ تمهیدات لازم شروع به فعالیت کردند، از کاهش تقاضای شیرینی و شکلات خبر داد.

    به گفته دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات کارخانجات این بخش ظرفیت تولیدشان را ۳۰ درصد کاهش دادند که علت این کاهش علاوه بر کاهش مصرف، ‌ تحت تاثیر تعطیلی واحدها در نوروز و رعایت شرایط شیوع ویروس کرونا هم بوده است.

    به گزارش ایسنا، ‌ شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، باعث شده فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران دچار آسیب‌های جدی شوند؛ به‌طوری‌که براساس گزارش دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صمت در روزهای پایانی سال گذشته بخش‌های مختلف اقتصادی بین ۳۵ تا ۱۰۰ درصد کاهش تقاضا داشتند و بیشترین آسیب هم مربوط به خدمات گردشگری و باشگاه‌های ورزشی بوده که تقاضای آن‌ها در اسفند ماه به صفر رسیده بود. همچنین بر اساس این گزارش در اسفند ماه تقاضای آجیل و خشکبار و شیرینی و شکلات به ترتیب ۸۰ و ۷۰ درصد کمتر شده بود.

    ایسنا

    سرویس خبری: صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *