×
×

کمبودی در بازار گوشت قرمز وجود ندارد/ نرخ هر کیلو دام زنده سبک ۲۳ هزار تومان

  • کد نوشته: 2982
  • ۲۳ مرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده در گفت و گو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کمبودی در بازار گوشت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: این درحالی است که قیمت این محصول متاثر از تحولات دیگر با نوساناتی در بازار روبروست . به گفته وی با وجود […]

  • منصور پوریان رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده در گفت و گو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کمبودی در بازار گوشت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: این درحالی است که قیمت این محصول متاثر از تحولات دیگر با نوساناتی در بازار روبروست .

    به گفته وی با وجود آنکه در بخش تامین دام زنده و گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد، اما افزایش قیمت این کالا در بازار نگرانی هایی متعددی در برداشته است.

    پوریان در پاسخ به این سوال که آیا قاچاق دام زنده بر گرانی گوشت تاثیر گذار است، بیان کرد: وزیر صنعت و معدن به سبب عدم کنترل لازم بر بازار،قاچاق دام زنده را ممنوع اعلام کرد . این امر فشار مضاعفی بر دامداران وارد آورد  چرا که تنها دام هایی از کشور خارج می شد که برای آن متقاضی در داخل کشور وجود نداشت.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه عرضه گوشت طبق روال عادی در حال انجام است، افزود: با توجه به آنکه مقدار زیادی دام با وزن بالا روی دست پرواربندها باقی مانده است، انتظار می رود که مسئولان ذی ربط مجددا مجوز صادرات دام زنده را به صادرکنندگان تحت نظارت و کنترل بدهند.

    وی نرخ هر کیلو دام زنده  سبک درب دامداری را ۱۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که با نرخ های ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان در میادین توسط چوبداران عرضه می شود.

    رئیس شورای صادرکنندگان دام زنده،  نرخ هر کیلو لاشه سبک درب عمده فروشی را ۴۸ تا ۴۹ هزار و لاشه بزرگ ۴۵ هزار تومان اعلام کرد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *