×
×

آخرین عملکرد بازار جهانی قهوه

  • کد نوشته: 478220
  • ۱۷ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، سازمان بین‌المللی قهوه (ICO) در گزارش ماهانه خود در ماه مارس اعلام کرد: بازار جهانی قهوه در فصل اکتبر تا سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ آمار ۳.۱ میلیون کیسه کسری را به ثبت رسانده، زیرا برترین تولیدکننده برزیل، محصول را کمتر و «خارج […]

    آخرین عملکرد بازار جهانی قهوه
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، سازمان بین‌المللی قهوه (ICO) در گزارش ماهانه خود در ماه مارس اعلام کرد: بازار جهانی قهوه در فصل اکتبر تا سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ آمار ۳.۱ میلیون کیسه کسری را به ثبت رسانده، زیرا برترین تولیدکننده برزیل، محصول را کمتر و «خارج از فصل» برداشت می کند.

    این سازمان هشدار داد که ممکن است تعادل بازار به طور قابل‌توجهی به دلیل رکود بالقوه در اقتصاد جهانی، افزایش هزینه‌های تولید و کاهش مصرف و واردات به دلیل درگیری روسیه و اوکراین تغییر کند.

    سازمان بین‌المللی قهوه، تولید جهانی قهوه در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ را ۱۶۷.۲ میلیون کیسه ۶۰ کیلوگرمی اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۲.۱ درصد کاهش داشت و مصرف آن به ۱۷۰.۳ میلیون کیسه رسید که ۳.۳ درصد رشد سالانه داشت.

    بر اساس این گزارش در رویترز، صادرات جهانی دانه سبز در ماه فوریه به ۹.۸۸ میلیون کیسه رسیده است که نسبت به ۱۰.۲۴ میلیون کیسه در سال گذشته کاهش یافته است. صادرات قهوه در پنج ماهه اول سال به ۴۷.۱۸ میلیون کیسه رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشت.

    سازمان بین‌المللی قهوه اعلام کرد: برزیل همچنان با مشکلات موجود در دسترس‌بودن کانتینرهای حمل‌ونقل مواجه است، اگر چه این موارد در هفته‌های اخیر بهبود یافته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *