×
×

حضور گروه صنعتی و پژوهشی زر در نمایشگاه ۲۰۲۱ Gulfood Manufacturing

  • کد نوشته: 475550
  • ۱۶ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز ، نمایشگاه Gulfood Manufacturing اصلی ترین رویداد تجاری جهت معرفی آخرین توانمندیهای فنی و علمی شرکتهای تولید و صادر کنندگان مواد اولیه و همچنین ماشین آلات تولید و بسته بندی صنعت غذا در منطقه خاورمیانه، جنوب آسیا، آسیای میانه و آفریقا است. این یک نمایشگاه منحصر به فرد از نوآوریهایی […]

    حضور گروه صنعتی و پژوهشی زر در نمایشگاه ۲۰۲۱ Gulfood Manufacturing
  • به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز ، نمایشگاه Gulfood Manufacturing اصلی ترین رویداد تجاری جهت معرفی آخرین توانمندیهای فنی و علمی شرکتهای تولید و صادر کنندگان مواد اولیه و همچنین ماشین آلات تولید و بسته بندی صنعت غذا در منطقه خاورمیانه، جنوب آسیا، آسیای میانه و آفریقا است. این یک نمایشگاه منحصر به فرد از نوآوریهایی است که منجر به رشد سریع  کار و تجارت تولید کنندگان صنایع غذایی در این بازار به شدت رقابتی، خواهد شد.

    حضور بیش از ۱۵۴۴ شرکت کننده از ۵۴ کشور در قالب ۵۲ پاویون ملی،ارائه نوآوریها در زمینه مواد اولیه و سیستمهای تولید و بسته بندی، فرصت ملاقات با بیش از ۳۵۸۹۹ تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنیها از ۱۶۰ کشور  ، بیش از ۸۱۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، آشنایی با آخرین روشها، تکنولوژیها و راه حلهای حرفه ای، برای بهینه کردن تولید، کارخانه، روشهای تولید و سود بیشتر  از مزیت های حضور در این نمایشگاه می باشد.

    گروه صنعتی و پژوهشی زر افتخار دارد در این نمایشگاه از ۱۶ الی ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ بعدازظهر میزبان حضور ارزشمند شما باشد در محل مرکز تجارت جهانی دبی سالن شیخ سعید غرفه S1-E56  باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *