×
×

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام)

  • کد نوشته: 454268
  • ۲۷ شهریور ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام) آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده به شماره ثبت ۳۰۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۰۴۷۷۷۳ را منتشر کرده است. به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، متن آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زرماکارون (سهامی عام) به شرح زیر می باشد. الف – زمان و محل برگزاری […]

    آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام)
  • شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام) آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده به شماره ثبت ۳۰۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۰۴۷۷۷۳ را منتشر کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز)، متن آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زرماکارون (سهامی عام) به شرح زیر می باشد.

    الف – زمان و محل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده :

    به اطلاع سهامداران گرامی می­‌رساند مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زرماکارون (سهامی عام) در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۰ در محل استان البرز ،شهر ساوجبلاغ به آدرس جاده قدیم کرج – قزوین ، شهر چهار باغ ۲ کیلومتر بعد از پمپ بنزین طاووسیه ، خیابان صنعت ۵ ، سالن اجتماعات شرکت صنعتی زرماکارون برگزار می‌­گردد.


    ب – دستور جلسه:

    تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

    ج – نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

    حسب ابلاغیه و مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص نحوه برگزاری مجامع با محدودیت حضور سهامداران (حداکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی) برگزار می شود. لذا ضمن تشکر از سهامداران درخواست می­گردد به منظور رعایت تمهیدات ستاد یاد شده و حفظ سلامتی خود با رعایت عدم حضور فیزیکی در مجمع، هیات مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر همراهی فرمایید. همچنین به منظور رفع مخاطرات احتمالی ناشی از تجمعات و همچنین حفظ سلامت سهامداران گرامی در راستای مسئولیت های اجتماعی تمهیدات لازم از طریق ویدئو کنفرانس جهت شرکت سهامداران گرامی پیش بینی شده است تا با مراجعه به آدرسhttp://live.zarmacaron.com ،  به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود نمایند.

    سهامداران محترم و یا نمایندگان و وکلای قانونی آنها که خواهان حضور فیزیکی در مجمع می باشند صرفاً دو روزکاری قبل از شروع جلسه از طریق امور سهام این شرکت به شماره ۸۷۷۰۰۴۰۰-۰۲۱ داخلی ۵۱۴۶ نسبت به دریافت برگ ورود به جلسه اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت مراجعه حضوری ارائه کارت شناسایی معتبر و مستندات موید نمایندگی و وکالت، الزامی می باشد. 


    دعوت کننده از مجمع: هیئت مدیره شرکت صنعتی زرماکارون

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *