×
×

آیا می‌توان با عسل‌درمانی به جنگ با کرونا رفت؟

  • کد نوشته: 7575
  • ۱۷ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،محمد مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان در مورد درمان بیماری‌های تنفسی با عسل اظهار کرد: به طور کلی در روش درمانی طب نوین با عسل درمانی، غذاها را بر سه قسمت تقسیم کرده‌ایم که شامل شفابخش، غذابخش و ضرربخش می‌شود که شفابخش‌ها را […]

    آیا می‌توان با عسل‌درمانی به جنگ با کرونا رفت؟
  • به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،محمد مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان در مورد درمان بیماری‌های تنفسی با عسل اظهار کرد: به طور کلی در روش درمانی طب نوین با عسل درمانی، غذاها را بر سه قسمت تقسیم کرده‌ایم که شامل شفابخش، غذابخش و ضرربخش می‌شود که شفابخش‌ها را از آیات قرآن جستجو کردیم.


    وی افزود: غذاهای شفابخش که شامل آب، شیر و آب میوه‌ها و عسل می‌شود از مهمترین عناصر درمان بوده که در برخی از سوره‌های قرآن به آن اشاره شده و این پژوهش نزدیک به بیست سال طول کشیده است.


    متخصص طب سنتی گفت: در شفابخش‌ها برای متابولیسم بدن طی ۱۰ روز زمان لازم داریم تا بدن به صورت کامل به سلامت برسد، یعنی فرد با هر دارویی و هر مریضی می‌تواند از این سیستم درمانی استفاده کند.


    صادقی ادامه داد: در روش درمانی ما، فرد باید در ۴۸ ساعت اول، مواد لازم و اولیه بدن را با مایعات تامین کند که بیشتر روی شیر و آب میوه‌ها مختلف تاکید داریم؛ همچنین عسل هم باید جزو مکمل‌های مصرفی باشد تا سیستم ایمنی بدن تقویت شود.


    متخصص طب سنتی با اشاره به ظهور طب نو در کشور گفت: در طب نوین و طب سنتی که با یکدیگر تلفیق شده‌اند از تمام چهار عنصر اصلی استفاده می‌شود؛ همچنین می‌‌توان برای مریضی‌هایی مانند دیابت و کسانی که مشکل قندی دارند نیز از این طب استفاده کرد.


    وی گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر که مبتلا به کرونا بودند با توجه به اصول این طب درمان شدند و امیدوارم با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی مختلف این روش درمانی گسترش یابد.

    سلامت نیوز

    سرویس خبری: اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *