×
×

اختصاص ۴۳۰ میلیون یورو برای مقابله با گرسنگی جهانی

  • کد نوشته: 478716
  • ۲۴ اردیبهشت ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، وزارت توسعه آلمان با تایید گزارش قبلی مجله اشپیگل اعلام کرد که آلمان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ۴۳۰ میلیون یورو (۴۴۶.۵ میلیون دلار) کمک اضافی برای مبارزه با گرسنگی در جهان است. این وزارتخانه اعلام کرد که حدود ۲۳۸ میلیون یورو […]

    اختصاص ۴۳۰ میلیون یورو برای مقابله با گرسنگی جهانی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، وزارت توسعه آلمان با تایید گزارش قبلی مجله اشپیگل اعلام کرد که آلمان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ۴۳۰ میلیون یورو (۴۴۶.۵ میلیون دلار) کمک اضافی برای مبارزه با گرسنگی در جهان است.

    این وزارتخانه اعلام کرد که حدود ۲۳۸ میلیون یورو برای حمایت از توسعه کشاورزی و آموزش پایدار اختصاص خواهد یافت، در حالی که حدود ۱۹۲ میلیون یورو دیگر برای طرح «یک جهان بدون گرسنگی» و برای برنامه جهانی غذا در نظر گرفته شده است.

    به نقل از رویترز، جنگ در اوکراین قیمت‌های جهانی غلات، روغن‌های خوراکی، سوخت و کود را افزایش داده است و آژانس‌های سازمان ملل هشدار داده‌اند که افزایش قیمت‌ها بحران غذایی در آفریقا را تشدید می‌کند.

    تهاجم روسیه به اوکراین از ماه فوریه، کشتیرانی در دریای سیاه، مسیر اصلی غلات و سایر کالاها را مختل کرده و صادرات از اوکراین و روسیه را کاهش داده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *