×
×

از گلستان تا خوزستان و لرستان پگاه خدمت رسانی می کند + تصاویر

  • کد نوشته: 4517
  • ۱۹ فروردین ، ۱۳۹۸
  • ۰
  •   به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران ، از همان روزهای اول آغاز سیل در مناطق آق قلا و گمیشان استان گلستان و مازندران ، پگاه بعنوان یک شرکت مردمی و متعلق به بازنشستگان محترم کشوری در صف اول خدمت رسانی حضور داشت. به نحوی که با حضور مدیر عامل صنایع شیر […]

  •  

    به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران ، از همان روزهای اول آغاز سیل در مناطق آق قلا و گمیشان استان گلستان و مازندران ، پگاه بعنوان یک شرکت مردمی و متعلق به بازنشستگان محترم کشوری در صف اول خدمت رسانی حضور داشت.

    به نحوی که با حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران ( دکتر حسینی ) و بازدید میدانی و جلسات هماهنگی با سایر مسئولین منطقه ، اقدامات حمایتی پگاه با توزیع محصولات  و تهیه و توزیع صبحانه برای سیل زدگان مستقر در کمپهای اسکان موقت  آغاز شد. متعاقب این امر و بر اساس دستور دکتر حسینی نزدیک به  ۸ هزار قوطی شیر خشک نوزاد پگاه با برند لاکتومیل نیز بین سیل زدگان محترم استانهای گلستان و مازندران توزیع شد.

    بدنبال وقوع سیل در لرستان نیز با حمایت مدیر عامل صنایع شیر و تلاش و برنامه ریزی کارکنان شرکت پگاه لرستان ، توزیع محصولات غذایی بین مردم رنجدیده از سیل آغاز شد و در حال حاضر علاوه بر اقلام غذایی نسبت به تامین سایر ملزومات ضروری برنامه ریزی شده است. بر پایه همین گزارش امروز دوشنبه ۱۹ فروردین ، تعداد ۲۰۰۰ عدد قوطی شیر خشک نوزاد برای مناطق سیل زده لرستان و خوزستان نیز از سوی صنایع شیر ایران پگاه ارسال گردید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *