×
×

اسپانیا مجبور به خرید زعفران از ایران شد

  • کد نوشته: 475659
  • ۱۸ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ستاد نانو مرکز تولید علم است و باید به کار آفرینی و خلق ثروت منجر شود. در این مسیر بخش زیادی بر دوش سازمان استاندارد گذاشته شده تا به عنوان متولی اعتماد بخشی و انطباق حضور پیدا کنیم. همان طور که […]

    اسپانیا مجبور به خرید زعفران از ایران شد
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ستاد نانو مرکز تولید علم است و باید به کار آفرینی و خلق ثروت منجر شود. در این مسیر بخش زیادی بر دوش سازمان استاندارد گذاشته شده تا به عنوان متولی اعتماد بخشی و انطباق حضور پیدا کنیم. همان طور که پیش از این اسپانیا استاندارد زعفران را تدوین کرده بود و زعفران ایران علی‌رغم خلوص و رنگدهی بیشتر خارج از بازی بود، اما ما استاندارد را تغییر دادیم و امروز اسپانیا مجبور به خرید زعفران ایران است تا با زعفران تولید خود مخلوط کند و به رنگ استاندارد برسد.

    او با اشاره به این‌که موضوع رقابتی مشابه زعفران در تمام کالا‌ها از جمله نانو وجود دارد، گفت: امیدواریم کمیته‌ای تشکیل شود تا تاخیر گذشته در ایجاد نانو نماد جبران شود. ما عضو سازمان استاندارد کشور‌های اسلامی هستیم و می‌توانیم کالایی که در آن پیشرو هستیم مبنای استاندارد مجموعه قرار دهیم و آن را صادر کنیم. باید استاندارد ما در این حوزه استاندارد مشترک کشور‌های اسلامی باشد. اگر تاخیر کنیم کشور‌های عقب‌ار خودشان را میرسانند و آن‌ها مبنای استاندارد خواهند شد که این می‌تواند به ضرر ما تمام شود.

    شریعتی تصریح کرد: اگر جوانان ما دلسرد شوند نسبت به تولید گناه آن بر گردن ما خواهد بود و قطعا ظلم محسوب می‌شود. باید خلق دانشی به این اهمیت مورد توجه قرار بگیرد چرا که ممکن است سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *