×
×

افزایش قیمتی برای شیرینی در روز مادر نداریم/ نرخ هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان

  • کد نوشته: 7204
  • ۱۶ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  قیمت کیک و شیرینی در روز مادر اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به روز مادر و افزایش تقاضای خرید، هیچ افزایش قیمتی برای کیک و شیرینی در بازار نداریم. رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات […]

    افزایش قیمتی برای شیرینی در روز مادر نداریم/ نرخ هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان
  • علی بهره‌مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  قیمت کیک و شیرینی در روز مادر اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به روز مادر و افزایش تقاضای خرید، هیچ افزایش قیمتی برای کیک و شیرینی در بازار نداریم.

    رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه نظارتی بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای اینترنتی از سوی اتحادیه‌ها وجود ندارد افزود: ما مخاف این امر نیستیم که فعالیت اینترنتی وجود داشته باشد، اما مخالفیم که فروشگاه‌ها بدون مجوز در حال فعالیت هستند چرا که نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد.


    بیشتر بخوانید: ثبات نرخ شیرینی در بازار/قنادان مشکلی در تامین مواد اولیه شب عید ندارند 


    بهره‌مند در ادامه از قیمت شیرینی‌های پر مصرف در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرین پاپیون ۳۸ هزار تومان، شیرینی یزدی ۲۱ هزار تومان در بازار  است.

    رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در ادامه اظهار کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

     بهره مند تاکید کرد: امیدواریم که رسیدگی به فعالیت‌های اینترنتی اصناف به سرعت انجام گیرد چرا که نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد و ممکن است قیمت شیرینی را به نرخ‌های متفاوتی به دست مصرف کننده برسانند.

    او گفت: با توجه به آنکه بسیاری از افراد سودجو در ایام روز مادر و عید، با اجاره کردن واحد‌های صنفی اقدام به توزیع شیرینی و آجیل نامرغوب می‌کنند که امکان رسیدگی به شکایات افراد وجود ندارد، از این رو به خانوار‌ها توصیه می‌شود که از واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه کسب شیرینی و آجیل مورد نیاز خود را خریداری کنند و فریب قیمت‌های پایین را نخورند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: صنایع غذایی

    نویسنده: سارا اشتیاقی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *