×
×

افزایش قیمت موز طی یک ماه

  • کد نوشته: 9408
  • ۳۰ مرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: در هفته های اخیر موز با افزایش قیمت مواجه شده و براساس گزارش های شفاهی تا ۱۹ هزارتومان هم به فروش رسیده است. وی در پاسخ به این سوال که علت این افزایش قیمت حدود ۹۰۰۰ تومانی موز چیست،  گفت: موز کالای وارداتی است و طبیعتا افزایش نرخ ارز […]

    افزایش قیمت موز طی یک ماه
  • اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: در هفته های اخیر موز با افزایش قیمت مواجه شده و براساس گزارش های شفاهی تا ۱۹ هزارتومان هم به فروش رسیده است.

    وی در پاسخ به این سوال که علت این افزایش قیمت حدود ۹۰۰۰ تومانی موز چیست،  گفت: موز کالای وارداتی است و طبیعتا افزایش نرخ ارز بر قیمت آن موثر خواهد بود. همچنین علت ارزان بود موز در هفته های گذشته این بود که فروشندگان مجبور بودند خریدهای قبل خود را به دلیل گرمای هوا هرچه سریعتر و زیر قیمت بفروشند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: البته در تابستان به دلیل افزایش تنوع میوه، موز تقاضای زیادی ندارد و هرچه به فصول پاییز و زمستان نزدیک تر می شویم با کاهش تنوع میوه ها، تقاضا برای خرید موز هم زیاد می شود. همچنین این نکته را باید اضافه کرد که عدم برگزاری مراسم ها در تالارها و … نیز باعث کاهش تقاضای خرید موز شد که طبیعتا همه این موارد در کاهش قیمت این محصول در هفته های گذشته موثر بود.

    سرویس خبری : کشاورزی و باغبانی

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *