×
×

افزایش ۳۷ درصدی گشت‌های مشترک بازرسی در آذرماه

  • کد نوشته: 6782
  • ۱۸ دی ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ در آذرماه امسال ۱۵ هزار و ۵۴۱ گشت مشترک بازرسی انجام شد که در مقایسه با ماه قبل آن (۱۱ هزار و ۳۵۴ فقره) ۳۷ درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۹ هزار و ۳۷۶ فقره بود […]

    افزایش ۳۷ درصدی گشت‌های مشترک بازرسی در آذرماه
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ در آذرماه امسال ۱۵ هزار و ۵۴۱ گشت مشترک بازرسی انجام شد که در مقایسه با ماه قبل آن (۱۱ هزار و ۳۵۴ فقره) ۳۷ درصد افزایش داشته است.

    همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۹ هزار و ۳۷۶ فقره بود که با در نظر گرفتن ۵ هزار و ۳۳۶ پرونده متشکله در ماه قبل آن، معادل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

    در این خصوص ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در آذرماه امسال در مقایسه با ماه قبل آن (آبان ماه) ۴ درصد با افزایش مواجه بود.

    همچنین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در آذر ماه، ۳۵ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، ۳۰ درصد با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۹ درصد با دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۲ درصد با ادارات کل استاندارد، ۲ درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲۲ درصد با سـایـر دستگاه انجام داده‌اند.

    از مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده، ۳۶ درصد مربوط به ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۴۲ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۲۲ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است.

    همچنین گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی دستگاه‌های ذی‌ربط و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایت‌های مردمی انجام می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *