×
×

امارات ۴۵۰۰ گاو هلشتاین وارد کرد

  • کد نوشته: 8921
  • ۱۶ تیر ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایسنا، مریم المهیری، وزیر مشاور امنیت غذایی امارات متحده عربی واردات گاوهای هولشتاین را گام مناسبی در جهت تلاشهای این کشور برای افزایش تولید داخلی خواند. امارات متحده عربی و سایر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس عمده غذایی مورد نیازشان را وارد می کنند زیرا شرایط آب و هوایی خشک این منطقه پرورش […]

    امارات ۴۵۰۰ گاو هلشتاین وارد کرد
  • به گزارش ایسنا، مریم المهیری، وزیر مشاور امنیت غذایی امارات متحده عربی واردات گاوهای هولشتاین را گام مناسبی در جهت تلاشهای این کشور برای افزایش تولید داخلی خواند.

    امارات متحده عربی و سایر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس عمده غذایی مورد نیازشان را وارد می کنند زیرا شرایط آب و هوایی خشک این منطقه پرورش محصولات و دام را دشوار می کند. این کشورها همچنین برای تامین نیاز جمعیتشان، به واردات دارو و محصولات صنعتی و مصرفی وابسته هستند.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، دولت امارات از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان اقدامات متعددی برای تضمین امنیت مواد غذایی انجام داده است. یک شورای امنیت غذایی تلاشهای رسمی شامل ذخیره کردن مواد غذایی اساسی را هماهنگ می کند. این کشور همچنین به دنبال تولید برنج برای کاهش وابستگی به خرید خارجی است.

    ایسنا

    سرویس خبری : دام ، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *