×
×

امضا تفاهم نامه همکاری های علمی و فناوری بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

  • کد نوشته: 479379
  • ۹ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • در جلسه مشترکی که بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد، راهکارها و موارد مشترک همکاری در قالب تفاهم نامه ای پژوهشی، فناوری و آموزشی تهیه و تنظیم شد. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، در ابتدای این نشست دکتر جواد محمدی، سرپرست پژوهشگاه […]

    امضا تفاهم نامه همکاری های علمی و فناوری بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری
  • در جلسه مشترکی که بین گروه صنعتی و پژوهشی زر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد، راهکارها و موارد مشترک همکاری در قالب تفاهم نامه ای پژوهشی، فناوری و آموزشی تهیه و تنظیم شد.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، در ابتدای این نشست دکتر جواد محمدی، سرپرست پژوهشگاه با بیان توانمندی های پژوهشگاه ژنتیک عنوان کرد کارگروهی، استفاده از ظرفیت­های مشترک همکاری، خود باوری و عملکرد مثبت باید برای رفع نیازهای کشور مد نظر قرار گیرد.

    در ادامه این نشست دکتر مهدی امینی ؛ قائم مقام مدیر عامل و عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر  با اشاره به اینکه توسعه پایدار صنعت غذا و دارو و تولیدات محصولات دانش بنیان با تکنولوژی بالا یکی از اهداف این گروه تولیدی است، اعلام آمادگی برای گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف نمود و  اظهار کرد: عزم جدی در گروه زر برای تقویت تعامل ها وجود دارد و امید است امضای تفاهم نامه، مسیر جدیدی را برای همکاری های مشترک هموار سازد و زمینه رشد بیشتر فراهم گردد.

    در ادامه مدیران به ارائه ظرفیت­ها و توانمندیه­های علمی و زمینه­ها و راهکارهای مختلف برای همکاری های مشترک پرداختند.

    در پایان این جلسه نیز با توجه به موارد مطروحه تفاهم نامه علمی و فناوری مشترکی برای مدت ۵ سال به امضای مدیران هر دو مجموعه رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *