×
×

بازار طلای سرخ در آرامش به سر می برد

  • کد نوشته: 482559
  • ۳۰ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، غلامرضا میری از آرامش بازار زعفران خبرداد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو زعفران دسته ۳۱ میلیون تومان، زعفران پوشال ۳۵ میلیون تومان، نگین ۳۷ تا ۳۹ میلیون تومان و سوپر نگین ۴۰ تا ۴۱ میلیون تومان است. به گفته او، […]

    بازار طلای سرخ در آرامش به سر می برد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، غلامرضا میری از آرامش بازار زعفران خبرداد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو زعفران دسته ۳۱ میلیون تومان، زعفران پوشال ۳۵ میلیون تومان، نگین ۳۷ تا ۳۹ میلیون تومان و سوپر نگین ۴۰ تا ۴۱ میلیون تومان است.

    به گفته او، آمارها نشان می دهد که قیمت زعفران نسبت به قبل ۱ تا ۲ درصد کاهش داشته است و همواره به سبب آنکه قیمت تابع عرضه و تقاضاست، نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به بازار داشت.

    میری ادامه داد: بنابر آمار گمرک سال گذشته ۲۳۹ تن و ۹۹۱ کیلوگرم زعفران به ۵۹ کشور مختلف صادر شده است که ارزشی بالغ بر ۷ هزارو ۱۴۶ میلیارد تومان معادل ۴۲۴ میلیون و ۵۰۸ هزار دلار داشته است.

    نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: فروردین امسال ۱۲ تن و ۳۱۶ کیلوگرم انواع زعفران ایرانی به ارزش ۱۴ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۳۰ دلار یا ۵۳۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۶۵ هزار تومان از کشور صادر شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *