×
×

بانوان والیبال باریج اسانس به دنبال احیای گذشته پرافتخار این باشگاه

  • کد نوشته: 475459
  • ۱۲ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه باریج اسانس لاله حجازی در جلسه اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه باریج اسانس که افزود: مجموعه باریج اسانس در راستای انجام وظایف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی خود همواره توجه و حمایت ویژه ای نسبت به رشته‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش حرفه ای بانوان […]

    بانوان والیبال باریج اسانس به دنبال احیای گذشته پرافتخار این باشگاه
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه باریج اسانس لاله حجازی در جلسه اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه باریج اسانس که افزود: مجموعه باریج اسانس در راستای انجام وظایف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی خود همواره توجه و حمایت ویژه ای نسبت به رشته‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش حرفه ای بانوان داشته و با همین هدف در فصل جدید باشگاه باریج اسانس در لیگ حرفه‌ای والیبال بانوان فعالیت خواهد کرد.

    وی اظهار داشت: با توجه به سابقه درخشانی که شرکت داروسازی باریج اسانس در عرصه باشگاه‌داری داشته، از اهمیت، مسئولیت و رسالت و خطیر  مدیران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی آگاهی دارم.

    مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: شاید در نگاه اول، این شرکت با یک تیم جوان وارد فصل جدید خواهد شد اما بر این باور هستیم که اعضای تیم والیبال بانوان باریج در این فصل هم می‌توانند با دستیابی به موفقیت‌های بزرگ، شایستگی خود را بخوبی نشان دهند.

    با توجه به شروع مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور از پنچ شنبه این هفته ۱۳ آبان ۱۴۰۰  اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه باریج اسانس در جلسه ای با لاله حجازی مدیرعامل داروسازی باریج اسانس  حضور یافتند و نقطه نظرات خود را برای مسابقات آینده بیان کردند.

    در این جلسه فاطمه حسیبی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت داروسازی باریج اسانس و محمدرضا واعظ مدیر این باشگاه برگزار شد.

    مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» با حضور تیم‌های جوانان زرتشتی یزد، سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، مهرسان، باریج اسانس کاشان، ریف اصفهان و شهرداری ورامین از روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان با حضور ۱۰ تیم آغاز می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *