×
×

باید دست کارآفرینان را بوسید که نمی گذارند زنجیره تولید کشور متوقف شود

  • کد نوشته: 5818
  • ۱۵ مهر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید کردند. به گزارش اولین وبسایت خبری صنایع غذایی ( ایرانفودنیوز )  به نقل از […]

    باید دست کارآفرینان را بوسید که نمی گذارند زنجیره تولید کشور متوقف شود
  • غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید کردند.

    به گزارش اولین وبسایت خبری صنایع غذایی ( ایرانفودنیوز )  به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، تاجگردون ضمن بازدید از مجموعه های تولیدی و دانش بنیان گروه زر گفت: حُسن مجموعه زر استفاده از تکنولوژی های نو و اندیشه های نو در صنعت ایران است که توانسته متناسب با ذائقه و نیاز جامعه سرمایه گذاری کند. مهم ترین خصلت مدیران اصلی این مجموعه  توکل است و بواسطه توکلی که داشتند حتما موفق می شوند.

    رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن اشاره به جایگاه تولید کننده در کشور گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید دست تولیدکنندگان و کارآفرینان را بوسید که نمی­گذارند زنجیره تولید­ کشور متوقف شود.

    نماینده مردم گچساران و باشت در پاسخ  به سوالی که چرا با توجه به اهمیت تجربه و دانش کارآفرینان در صنایع مختلف همچنان جای آنها در تصمیم گیری طرح های کلان کشور خالی است، گفت : این یک مشکل زیرساختی در کشور است که نقش کارآفرین در چرخه اقتصادی به درستی تعریف نشده است. صنعت بانک و یا به عبارتی علم مدیریت ما متناسب با دانش کارآفرینان جلو نرفته است. بانک خودش را یک جزیره می داند و دولت هم همینطور، کارآفرین هم بدون این دو نمی تواند خوب کار کند. از این رو، این یک ضعف عمومی در کشور است. تاجگردون در پایان گفت: کارآفرینان روز به روز  به جلو حرکت می کنند و باید نقششان را در نهادهای مردمی گسترش دهند و اگر سطوح مدیریت کشور تغییر کند و نوآوران وارد عرصه مدیریتی کشور شوند شاید اتفاق خوبی را شاهد باشیم.

    سرویس خبری : اهم اخبار

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *