×
×

بهره برداری از خط تولید پاستای زرماکارون

  • کد نوشته: 3119
  • ۱۸ شهریور ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در حاشیه افتتاح خط تولید پاستای فرمی مجموعه زرماکارون اظهار داشت: این مجموعه در سه سایت در زمینه تولید پاستا با آرد سمولینا  فعالیت می‌کرد که امروز با افتتاح خط فرمی ظرفیت این شرکت از لحاظ کمی افزایش یافت. مرتضی سلطانی گفت: آرد سمولینا از گندم دوروم […]

  • رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در حاشیه افتتاح خط تولید پاستای فرمی مجموعه زرماکارون اظهار داشت: این مجموعه در سه سایت در زمینه تولید پاستا با آرد سمولینا  فعالیت می‌کرد که امروز با افتتاح خط فرمی ظرفیت این شرکت از لحاظ کمی افزایش یافت.

    مرتضی سلطانی گفت: آرد سمولینا از گندم دوروم تولید می‌شود که این گندم در کمتر جایی از جهان وجود دارد و به همین دلیل محصول تولیدی این مجموعه کاملاً ارگانیک می باشد.

    وی در ارتباط با تحریم‌های موجود و تأثیر آن بر روی فعالیت گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت: ما نمی‌توانیم منکر تحریم باشیم اما نباید با هر نسخه بیرونی متوقف شویم.

    سلطانی افزود: فضای رقابت و کسب‌و‌کار در ذات جوان‌های ایرانی است و با این انگیزه بیکار ننشسته‌اند و با امید، انرژی و کار تیمی در گروه صنعتی و پژوهشی زر وضع موجود را استمرار داده و توسعه این مجموعه را بسیار جدی در دستور کار قرار داده‌اند تا دنیا بازنگری بر توانمندی جوان‌های این سرزمین داشته باشند.

    رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر با بیان اینکه گروه زر تنها واحد تولیدی است که مدال افتخار صادرات دریافت کرده اظهار داشت: نیروی کار هلدینگ زر با راه اندازی بخش کانفکشنری به صورت پایدار افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

    مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز  با بیان اینکه این مجموعه جزء واحدهایی است که باید به مدیران آن تبریک گفت، اظهار داشت: بانک‌ها علاقمند هستند سپرده مردم را به واحدهای با بازده خوب بسپارند که باعث توسعه کشور گردد.

    حجت اله صیدی گفت: راه اندازی این مجموعه به هر بانکداری قوت قلب می دهد که می‌توان با توسعه آن شاهد بازده بسیار مناسب بود.

    وی افزود: با توجه به اینکه این مجموعه در حال تکمیل زنجیره ارزش محصول خود از نظر فروش و توزیع می باشد این باعث افتخار بانک ما است که در کنار یکی از تولیدکنندگان جهانی هستیم.

    مدیرعامل بانک صادرات کشور در ارتباط با حمایت این بانک از مجموعه زر گفت: میزان این حمایت بستگی به گردش مالی و مراحل پیشرفت پروژه های مجموعه دارد اما بانک صادرات با تمام ظرفیت به عنوان یکی از سه بانک برتر کشور و بزرگترین بانک بورسی به این مجموعه کمک خواهد کرد و این حمایت را افتخاری برای خود می داند

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *